linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search
Treść Menu ogólne

Informacja o dotępności

Dostępność – bo liczą się relacje                                                                                                                                                                                        

W naszym banku najważniejsze są relacje – z każdym klientem, bez względu na potrzeby czy sposób komunikacji. Chcemy, aby wszyscy klienci mogli korzystać z naszych usług bez barier. Oto, co robimy, aby było to możliwe.

 

W naszych placówkach

Na stronie i w aplikacjach

Co znajdziesz w tej zakładce?

Masz pytania lub trafiłeś na barierę?

Dlaczego to robimy?

Bo każdy klient zasługuje na wygodny i bezpieczny dostęp do banku. To nasz obowiązek i wartość, dzięki której czujesz się z nami dobrze bo Liczą się relacje.

 

Deklaracja dostępności Internet Banking – interfejs mobilny pobierz

Deklaracja dostępności Internet Banking –  interfejs standardowy pobierz

Deklaracja dostępności Aplikacji Mobilnej  Żuławski Bank (Nasz Bank) na Android pobierz

Deklaracja dostępności Aplikacji Mobilnej Żuławski Bank (Nasz Bank)  na iSO pobierz

Deklaracja dostępności  pobierz

 

 

Nasze dostępne placówki oznaczamy ikonami:

Ikona graficzna Opis
1. Człowiek na wózku – symbol, który opisuje miejsce dostępne architektoniczne. Oznacza, że bezpośrednie otoczenie i miejsce obsługi pozwala osobie na wózku poruszać się samodzielnie.
2. Człowiek na wózku z asystentem – symbol, który opisuje miejsce dostępne architektonicznie z utrudnieniami. Oznacza, że w bezpośrednim otoczeniu lub samym miejscu obsługi znajdują się przeszkody, które powodują, że osoba poruszająca się na wózku wymaga asystenta lub wsparcia pracownika punktu obsługi.
3. Przekreślone oko – symbol, który wskazuje na udogodnienia dla osób niewidzących i niedowidzących. W miejscu oznaczonym tym symbolem obsłużymy osobę niewidzącą lub niedowidzącą.
4. Migające rączki – symbol, który wskazuje na dostępność obsługi w Polskim Języku Migowym. W miejscu oznaczonym tym symbolem obsłużymy osobę niesłyszącą (włączając zdalną obsługę w PJM).

 

 

Mamy 2 dostępne oddziały. Zakres dostępności architektonicznej opisaliśmy poniżej:

Oddział Udogodnienia

Oddział

w Nowym Dworze Gdańskim

Ul. Sikorskiego 52

82-100 Nowy Dwór Gdański

Bez barier architektonicznych

Parking w najbliższym otoczeniu

Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością

Możliwość wejścia z psem asystującym

Oddział w Nowym Stawie

Ul. Tadeusza Kościuszki 16/1A

82-230 Nowy Staw

Dostęp dla osób na wózku z asystentem

   Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym