1. Zmniejszyliśmy maksymalny limit BLIK w SGB Mobile z 10.000 zł do 2000 zł
Maksymalny limit kwotowy dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w ramach BLIKA wynosi łącznie 2000 zł dziennie. Obecnie w ramach BLIKA obowiązują takie limity kwotowe:
Limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych możesz zmienić w aplikacji SGB Mobile w ustawieniach BLIKA, do wysokości limitu maksymalnego.
UWAGA! Jeśli ustawiłeś limit kwotowy mniejszy niż 500 zł, to nie ulegnie on zmianie.
2. Zmniejszyliśmy maksymalne limity dla transakcji kartami debetowymi i kredytowymi, jakie możesz ustawić w SGB Mobile
W aplikacji SGB Mobile zmieniliśmy maksymalny limit kwotowy dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych kartami debetowymi i kredytowymi z 50.000 zł do wartości wskazanych poniżej:
Limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych możesz zmienić w aplikacji SGB Mobile w zakładce Zarządzaj Kartami, do wysokości limitów maksymalnych.
Jeśli chcesz zmienić limity maksymalne obowiązujące w aplikacji SGB Mobile na wyższe, odwiedź swój bank spółdzielczy.
UWAGA! Twoje dotychczasowe ustawienia limitów dla transakcji kartowych nie zostały zmienione. Przy kolejnej próbie zmiany limitów kartowych w aplikacji SGB Mobile będą obowiązywały powyższe limity maksymalne.
3. Dla bezpieczeństwa Twoich transakcji wprowadziliśmy też dzienne limity ilościowe dla transakcji kartami: