Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. O zasadach przetwarzania danych osobowych (RODO) więcej informacji znajdziesz na stronie w zakładce Informacje Prawne.

Ok, rozumiem
Ok, rozumiem
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

KOMUNIKAT! - Żuławski Bank Spółdzielczy

KOMUNIKAT!

Szanowni Państwo, Drodzy Klienci

W trosce o zdrowie zarówno Państwa, jak i naszych Pracowników, podjęliśmy w ostatnich miesiącach i dniach wiele działań służących ograniczeniu skutków pandemii koronawirusa.

Dotyczą one zasad utrzymania relacji z naszymi Klientami, sposobu organizacji pracy i ochrony przed zakażeniami.

Zarząd Żuławskiego Banku Spółdzielczego brał pod uwagę wszystkie zalecenia administracji państwowej związane z działalnością w sferze publicznej. Dotyczyły one w szczególności ograniczenia przemieszczania się i podróży służbowych, zasad pracy zdalnej, a także bezpieczeństwa Pracowników i organizacji pracy Banku. W ostatnim czasie zmuszeni byliśmy do prewencyjnego zamknięcia Centrali Banku, by wykonać profesjonalną dezynfekcję. Zmieniamy również godziny bezpośredniej obsługi Klienta w Centrali. Od 19 października 2020 r. Bank będzie czynny w godzinach 08.30 – 15.30.

Zgodnie z przygotowanymi wcześniej planami działań w sytuacjach krytycznych podjęliśmy następujące decyzje:
⦁ Pracownicy, którzy nie są kluczowi dla utrzymania ciągłości funkcjonowania Banku w miarę możliwości wykonują swoją pracę w trybie zdalnym
⦁ Przekazaliśmy Pracownikom poradnik dotyczący sposobów zachowania się w czasie pandemii
⦁ Pracownicy Banku wyposażeni zostali w środki ochrony osobistej – rękawiczki, maseczki, płyny dezynfekcyjne
⦁ Zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji miejsc, z którymi kontakt bezpośredni mają nasi Klienci (te działania obejmują również bankomaty) stosując możliwie najlepsze środki do dezynfekcji
⦁ Zamontowane zostały specjalne osłony, gwarantujące bezpieczeństwo w kontaktach Klientów z Pracownikami
⦁ Przestrzegamy zasady utrzymania co najmniej 2 metrów odstępu pomiędzy Klientami znajdującymi się wewnątrz wyznaczając specjalne strefy
⦁ Poinformowaliśmy Klientów o możliwych próbach oszustwa. Ta wyjątkowa sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy, stała się okazją dla przestępców, którzy próbują wyłudzić pieniądze. Prosimy zachować szczególną ostrożność!

Jednocześnie zachęcamy wszystkich Klientów naszego Banku do kontaktów drogą elektroniczną lub telefoniczną. Najprostszy kontakt: e-mail sekretariat@zulawskibs.pl tel. 55 246 9130 lub 55 246 9115.

Zapraszamy serdecznie do korzystania z bankowości elektronicznej i mobilnej. Udostępniamy Państwu bardzo wygodne formy płatności smartfonem, zegarkiem i kartą płatniczą z funkcją płatności zbliżeniowych w każdej placówce usługowo-handlowej.

Prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na pojawiające się w mediach fałszywe informacje.
Jedynym, pewnym źródłem informacji o Banku jest strona internetowa www.zulawskibs.pl oraz nasz profil na Facebooku.

Zarząd Żuławskiego Banku Spółdzielczego