Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. O zasadach przetwarzania danych osobowych (RODO) więcej informacji znajdziesz na stronie w zakładce Informacje Prawne.

Ok, rozumiem
Ok, rozumiem
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Informacja dot. nowej treści Regulaminu świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych! - Żuławski Bank Spółdzielczy

Informacja dot. nowej treści Regulaminu świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych!

Informujemy, że od 1 lipca 2020 r. obowiązuje nowa treść Regulaminu świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych.

Oto najważniejsze zmiany:

Uproszczenie języka

Informacje w nowych regulaminach przestawiamy w sposób uproszczony
i przejrzysty. Mamy nadzieję, że dzięki temu będą one bardziej zrozumiałe

Usługa 3D Secure: nowe zasady potwierdzania płatności kartą w internecie

Rezygnujemy z konieczności potwierdzania transakcji kartą w internecie hasłem statycznym dla kart, które obecnie tego wymagają, oraz  z  rejestrowania kart w usłudze 3D Zamiast tego, od 1 lipca do 30 października 2020 r., wykonanie takiej transakcji wymagać będzie podania jednorazowego kodu SMS, który otrzymasz na numer telefonu komórkowego wskazany w Banku.

W celu zapewnienia wysokich standardów bezpieczeństwa, od 31 października 2020 r. wprowadzimy dwuetapową metodę autoryzacji transakcji. Kartą w internecie zapłacisz udzielając odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne, które wcześniej ustalisz w Banku, i dodatkowo – podając jednorazowy kod SMS, który otrzymasz na swój numer telefonu komórkowego.

Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne, niezbędne do autoryzacji transakcji kartą w internecie, od 30 września 2020 r. ustalisz w placówce Banku lub telefonicznie u doradcy na infolinii.

Od 31 października 2020 r. transakcje potwierdzisz także w aplikacji mobilnej, jeśli wybierzesz taki sposób autoryzacji.

Aplikacja mobilna Portfel SGB

Po 31 marca 2021 r. z aplikacji Portfel SGB skorzystasz tylko, jeśli masz kartę do konta oszczędnościowego w walucie wymienialnej. Zobacz co do tego czasu możesz w niej zrobić:

 

Pamiętaj, by aplikację Portfel SGB pobierać wyłącznie z autoryzowanych sklepów
– App Store lub Sklepu Google Play.

 

 

Karta mobilna Visa: wycofanie karty

W związku z możliwością wykonywania płatności mobilnych każdą kartą SGB, wycofujemy z oferty kartę mobilną Visa. Zapłacisz nią jeszcze tylko do 30 czerwca 2020 r. Po tym dniu karta zostanie zastrzeżona.

 

Zastrzeganie kart, BLIKA i dostępu do bankowości internetowej

Numer telefonu, pod którym możesz zastrzec kartę, BLIKA lub dostęp do ban-kowości internetowej znajdziesz teraz na stronie internetowej www.sgb.pl/kontakt oraz w materiałach informacyjnych dostępnych w placówkach. Możesz zapytać o niego także doradcy na infolinii pod numerem telefonu 800 888 888.

Twoje pieniądze są bezpieczne

Środki zgromadzone na Twoim koncie podlegają gwarancji Bankowego Funduszu Gwarancyjnego na podstawie Ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji.

Informację o sytuacji ekonomiczno-finansowej Banku znajdziesz na stronie inter-netowej www.sgb.pl.

Bezpieczeństwo w internecie

Bankowość internetowa

  1. Przed zalogowaniem się na konto sprawdź, czy połączenie z Bankiem jest Prawidłowy adres strony zaczyna się od: https://sgb24.pl/, a w pasku adresowym przeglądarki widoczny jest symbol zamkniętej kłódki:
  2. By sprawdzić autentyczność strony, kliknij na kłódkę i upewnij się, że certyfikat cyfrowy został wystawiony dla pl przez firmę DigiCert z aktualną datą ważności.
  3. Jeśli adres strony zaczyna się inaczej niż https://sgb24.pl/, symbol kłódki jest niewidoczny lub certyfikat jest wystawiony nieprawidłowo, przerwij logowanie
    i skontaktuj się z doradcą na
  4. Przed potwierdzeniem każdej dyspozycji w bankowości internetowej uważnie przeczytaj treść wiadomości z aplikacji Token SGB lub wiadomości SMS. Zwróć szczególną uwagę na to czego dana operacja dotyczy oraz czy numer konta odbiorcy oraz kwota operacji są prawidłowe.
  5. Jeżeli coś się nie zgadza, nie potwierdzaj dyspozycji i skontaktuj się z doradcą na infolinii.

Kontakt

Adresy, dane kontaktowe i szczegółowe informacje dotyczące oferty znajdziesz w placówkach Banku oraz na stronie www.zulawskibs.pl

Na wszystkie pytania i wątpliwości odpowiedzą nasi doradcy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 17:00 pod numerami 55 249 91 11 – 15 (opłaty zgodne z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: sekretariat@zulawskibs.pl.

 

Zachęcamy do zapoznania się z treścią regulaminów na naszej stronie i życzymy zadowolenia z usług Żuławskiego Banku Spółdzielczego.