Informujemy, że od 1 lipca 2020 r. obowiązuje nowa treść Regulaminu świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych.
Oto najważniejsze zmiany:
Uproszczenie języka
Informacje w nowych regulaminach przestawiamy w sposób uproszczony
i przejrzysty. Mamy nadzieję, że dzięki temu będą one bardziej zrozumiałe
Usługa 3D Secure: nowe zasady potwierdzania płatności kartą w internecie
Rezygnujemy z konieczności potwierdzania transakcji kartą w internecie hasłem statycznym dla kart, które obecnie tego wymagają, oraz z rejestrowania kart w usłudze 3D Zamiast tego, od 1 lipca do 30 października 2020 r., wykonanie takiej transakcji wymagać będzie podania jednorazowego kodu SMS, który otrzymasz na numer telefonu komórkowego wskazany w Banku.
W celu zapewnienia wysokich standardów bezpieczeństwa, od 31 października 2020 r. wprowadzimy dwuetapową metodę autoryzacji transakcji. Kartą w internecie zapłacisz udzielając odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne, które wcześniej ustalisz w Banku, i dodatkowo – podając jednorazowy kod SMS, który otrzymasz na swój numer telefonu komórkowego.
Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne, niezbędne do autoryzacji transakcji kartą w internecie, od 30 września 2020 r. ustalisz w placówce Banku lub telefonicznie u doradcy na infolinii.
Od 31 października 2020 r. transakcje potwierdzisz także w aplikacji mobilnej, jeśli wybierzesz taki sposób autoryzacji.
Aplikacja mobilna Portfel SGB
Po 31 marca 2021 r. z aplikacji Portfel SGB skorzystasz tylko, jeśli masz kartę do konta oszczędnościowego w walucie wymienialnej. Zobacz co do tego czasu możesz w niej zrobić:
Pamiętaj, by aplikację Portfel SGB pobierać wyłącznie z autoryzowanych sklepów
– App Store lub Sklepu Google Play.
Karta mobilna Visa: wycofanie karty
W związku z możliwością wykonywania płatności mobilnych każdą kartą SGB, wycofujemy z oferty kartę mobilną Visa. Zapłacisz nią jeszcze tylko do 30 czerwca 2020 r. Po tym dniu karta zostanie zastrzeżona.
Zastrzeganie kart, BLIKA i dostępu do bankowości internetowej
Numer telefonu, pod którym możesz zastrzec kartę, BLIKA lub dostęp do ban-kowości internetowej znajdziesz teraz na stronie internetowej www.sgb.pl/kontakt oraz w materiałach informacyjnych dostępnych w placówkach. Możesz zapytać o niego także doradcy na infolinii pod numerem telefonu 800 888 888.
Twoje pieniądze są bezpieczne
Środki zgromadzone na Twoim koncie podlegają gwarancji Bankowego Funduszu Gwarancyjnego na podstawie Ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji.
Informację o sytuacji ekonomiczno-finansowej Banku znajdziesz na stronie inter-netowej www.sgb.pl.
Bezpieczeństwo w internecie
Bankowość internetowa
Kontakt
Adresy, dane kontaktowe i szczegółowe informacje dotyczące oferty znajdziesz w placówkach Banku oraz na stronie www.zulawskibs.pl
Na wszystkie pytania i wątpliwości odpowiedzą nasi doradcy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 17:00 pod numerami 55 249 91 11 – 15 (opłaty zgodne z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: sekretariat@zulawskibs.pl.
Zachęcamy do zapoznania się z treścią regulaminów na naszej stronie i życzymy zadowolenia z usług Żuławskiego Banku Spółdzielczego.