linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Oferta pracy na stanowisko : Obsługa Klienta - Żuławski Bank Spółdzielczy

Oferta pracy na stanowisko : Obsługa Klienta

Zapraszamy do składania ofert na
stanowisko Obsługa Klienta
w Żuławskim Banku Spółdzielczym

 

zakres obowiązków

wymagania

 

Oferujemy:

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres:
e-mail: sekretariat@zulawskibs.pl lub osobiście w Centrali Banku, ul. Sikorskiego 52, 82-100 Nowy Dwór Gdański

 

W tytule wiadomości prosimy wpisać „Obsługa klienta”. Dziękujemy za wszystkie aplikacje. Jednocześnie informujemy, że odpowiemy jedynie na wybrane oferty. Termin nadsyłania aplikacji: do dnia 30.05.2025 r. W zgłoszeniach prosimy o zawarcie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Żuławski Bank Spółdzielczy 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Sikorskiego 52.

Prosimy o zawarcie w CV klauzul:

  1. Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach obecnego procesu rekrutacji

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Żuławski Bank Spółdzielczy moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym.

  1. Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych procesów rekrutacji

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Żuławski Bank Spółdzielczy moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w przyszłych procesach rekrutacyjnych.

Może Pani/Pan wycofać zgodę w  dowolnym czasie, bez konieczności podania przyczyny.  Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

W ŻUŁAWSKIM BANKU SPÓŁDZIELCZYM

Żuławski Bank Spółdzielczy przekazuje w niniejszym dokumencie informacje dotyczące zasad przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”).

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Żuławski Bank Spółdzielczy z siedzibą w Nowym Dworze Gdańskim (82-100) przy ul. Sikorskiego 52.
  2. Bank wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem mailowym: iod@zulawskibs.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  3. Cel przetwarzania danych osobowych: Przetwarzanie jest niezbędne dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji, W zakresie wynikającym z  art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy Bank przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wykonania obowiązku wynikającego z przepisu prawa, a w przypadku danych  przekraczających zakres danych wskazanych w tym artykule, na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
  4. Bank będzie przechowywał Pani/Pana dane osobowe do chwili zakończenia procesu rekrutacji lub do chwili wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych.

W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych procesów rekrutacji, Administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane przez okres 6 miesięcy od daty złożenia aplikacji, jednak nie dłużej niż do momentu wycofania zgody.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
  2. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych przez Bank, przysługują Pani/Panu następujące prawa:

1)  dostępu do danych przetwarzanych przez Administratora,

2)  żądania od Administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

3)  wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,

4)  przeniesienia danych do innego administratora, z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z RODO,

5)  wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,