W Żuławskim Banku Spółdzielczym dostępna jest już usługa BLIK. Dzięki niej szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłacanie pieniędzy z oznaczonych BLIKIEM bankomatów przy użyciu smartfona z aplikacją Portfel SGB.
Aby aktywować usługę zapraszamy do centrali lub oddziału Naszego Banku w celu złożenia wniosku o możliwość korzystania z usługi BLIK!
Gdzie znajdę BLIKA?
W aplikacji Portfel SGB, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.
Jak skorzystać z BLIKA?
Jak zainstalować BLIKA?
BLIKUJ mądrze
Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem! Wykonywanie transakcji BLIKIEM wymaga dostępu do aplikacji mobilnej Portfel SGB, która zabezpieczona jest 6-cyfrowym kodem PIN. Każda transakcja jest dodatkowo potwierdzona na urządzeniu mobilnym. Na ekranie potwierdzenia widoczna jest m.in. kwota, rodzaj,oraz odbiorca transakcji.
Wnioski do pobrania