Cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

Zgadzam się
Zgadzam się
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Aplikacja Żuławski Bank - Żuławski Bank Spółdzielczy

Aplikacja Żuławski Bank

Jak zainstalować aplikację ŻUŁAWSKI BANK?

Natywna aplikacja Żuławski Bank, instalowana na Twoim telefonie, jest rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjny interfejs zgodny z standardem Google dla systemu Android oraz dla systemu iOS. Dedykowaną aplikacja stworzono specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej zachowuje nowoczesny i przyjazny wygląd.

Jak zacząć instalację ?

SYSTEM ANDROID
Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Żuławski Bank.

 

 

 

  SYSTEM iOS
         Wejdź do App Store i pobierz aplikację Żuławski Bank.

 

 

Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji.

 

 

 

 

 

 

 

Dodanie urządzenia mobilnego w bankowości elektronicznej

W bankowości internetowej Internet Banking, wejdź w zakładkę UstawieniaKanały dostępu → Urządzenia mobilne → Dodaj Urządzenie, podaj jego nazwę, zaakceptuj regulamin i zautoryzuj aplikację, kliknij ZATWIERDŹ.

Ustal e-PIN do aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami.

 

 

 

 

 

 

Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat “Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

UWAGA

Drogi Użytkowniku jeżeli posiadałeś  aplikacji “Nasz Bank” nadal mogą korzystać z tej aplikacji – na dotychczasowych zasadach.

Jeśli jednak zdecydujesz się na zamianę aplikacji z Nasz Bank na aplikację dedykowaną ŻUŁAWSKI BANK, wykonaj poniższe kroki:

1. Zaloguj się do aplikacji Nasz Bank
2. W menu Ustawienia wybierz „Usuń użytkownika”
3. Odinstaluj aplikację Nasz Bank
4. Zainstaluj aplikację Żuławski Bank i ponownie aktywuj aplikację łącząc ją z rachunkiem bankowym (patrz wyżej)

W przypadku, jeśli odinstalujesz aplikację Nasz Bank bez usuwania użytkownika, wykonaj poniższe kroki:

1. Zaloguj się do bankowości internetowej
2. W trakcie logowania wybierz opcję „Przełącz na autoryzację SMS” (w przypadku jeśli korzystasz z autoryzacji mobilnej)
3. Po zalogowaniu do bankowości w zakładce Ustawienia → Kanały Dostępu i Urządzenia → „Usuń” urządzenie, na którym zainstalowana była aplikacja Nasz Bank
4. Pobierz aplikację Żuławski Bank i aktywuj ją łącząc z rachunkiem bankowym.